3 manieren om wachtrijen te verbeteren

Wachtrijen en narrowcasting

Wachtrijen en narrowcasting

Wachtrijen verbeteren met narrowcasting

Niemand houdt van wachten, of het nu in de supermarkt is of in een pretpark. Narrowcasting kan de “pijn van het wachten” verminderen en zelfs helpen om wachtrijen korter te maken.

1. Verveling verminderen

In pretparken zijn lange rijen onvermijdelijk. Displays met nieuws, sport of weetjes over de attractie maken het wachten aangenamer. Nog sterker wordt het met interactieve content, zoals een app, spelletjes of augmented reality.

2. Duidelijke informatie

Narrowcasting kan actuele wachttijden tonen bij attracties, kassa’s of ingangen. Bezoekers kunnen dan beter plannen en besluiten later terug te komen. Dit principe werkt ook in winkels of overheidsgebouwen.

3. De kiosk

Zelfservicekiosken verminderen wachtrijen door bezoekers zelf kaartjes te laten kopen, reserveringen te maken of registraties af te handelen. Wanneer de kiosk niet in gebruik is, kan het scherm informatie tonen over hoe het werkt.

Conclusie

Of het nu gaat om entertainment, informatie of zelfservice: narrowcasting maakt wachten minder vervelend en helpt wachtrijen te verkorten.

Zij gingen je voor

Onze klanten

prysmian.png
van-wijngaarden.webp
leger_des_heils.png
volvo.png
hsl.webp
dzb_leiden.png
have.png
kngf.png
museon_omniversum.png
m2.png