De verschillende toepassingen van narrowcasting

Narrowcasting – de verschillende toepassingen

Narrowcasting – de verschillende toepassingen

Narrowcasting: van vroeger tot nu

Narrowcasting is niet nieuw. Vroeger werden schermen al gebruikt om videobanden af te spelen in winkels. Tegenwoordig maken we gebruik van grote schermen en moderne technologie, zoals touchscreens, waarmee gebruikers zelf interactieve informatie kunnen opvragen.

Meer dan winkels

Vaak denken we bij narrowcasting aan schermen in winkels, maar ook bedrijven en scholen gebruiken het om informatie te delen.

Narrowcasting voor informatie

Een groot voordeel is dat de inhoud snel en centraal aangepast kan worden. Organisaties kunnen zo medewerkers of klanten direct voorzien van actuele informatie op meerdere schermen tegelijk.

Narrowcasting voor adverteren

Naast informatie kan narrowcasting ook worden ingezet voor advertenties. Ook hier is het voordeel dat content eenvoudig op afstand gewijzigd en geüpdatet kan worden.

Combineren

Schermen hoeven niet beperkt te zijn tot één doel. Informatie en aanbiedingen kunnen eenvoudig gecombineerd worden om zowel medewerkers als klanten optimaal te bereiken.

Zij gingen je voor

Onze klanten

prysmian.png
van-wijngaarden.webp
leger_des_heils.png
volvo.png
hsl.webp
dzb_leiden.png
have.png
kngf.png
museon_omniversum.png
m2.png