Iedere moderne smartphone beschikt tegenwoordig over een touchscreen en het aanraken van beeldschermen is voor de meeste mensen niet vreemd meer. De toepassing van touchscreens binnen de narrowcasting heeft een enorme groei doorgemaakt. Door bezoekers en klanten zelf benodigde informatie via een touchscreen op te laten vragen, ontstaat er een interactie met de klant en wordt de benodigde informatie snel aangeleverd.
Touchscreens worden veelal toegepast om de bezoeker te laten navigeren, zoeken, samenstellen, video’s te starten, resultaten op te vragen etc. Binnen de automotive worden touchscreens bijvoorbeeld ingezet om nieuwe auto’s samen te stellen, occasions te zoeken en bijpassende accessoires op te vragen. Bij bibliotheken kan men gericht opzoek gaan naar dat ene boek en bij de gemeente navigeert het touchscreen jou naar de juiste balie of afdeling.
Touchscreens worden veelal ingezet bij organisaties die regelmatig bezoek hebben op één of meerdere locaties. Om dit bezoek beter van dienst te kunnen zijn of meer te verleiden tot de aankoop van een product of dienst, is de inzet van één of meerdere touchscreens een goede oplossing.
Twijfel je nog tussen een statische presentatie of een presentatie via touchscreens? Neem dan contact met ons op en dan kunnen we jouw ideeën verder bespreken.