Veel organisaties zien de toegevoegde waarde van de inzet van Flexscreen narrowcasting ter verbetering van de interne communicatie. Veel organisaties hebben medewerkers in dienst die niet beschikken over een geautomatiseerde werkplek of moeten de informatie nog halen van een papieren bulletinboard. Met Flexscreen narrowcasting zijn organisaties in staat om centraal alle beeldschermen van presentaties te voorzien. Daarbij kunnen lokale managers optioneel eigen content aan de presentaties toevoegen zonder de hoofdpresentatie te wijzigen.
De content bepaalt de functie van het scherm. Vaak bestaat de content bij de interne communicatie uit informatie en entertainment. Op deze wijze blijft de presentatie aantrekkelijk voor de doelgroep. Wat je uiteindelijk op het scherm wilt tonen bepaal je natuurlijk zelf. In de presentatie kun je verschillende content elementen opnemen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan nieuwsberichten, eigen tweets of het menu van de dag op het beeldscherm in de kantine. Flexscreen is ook optioneel te koppelen aan jouw eigen software, zodat je medewerkers volledig geautomatiseerd kunt informeren over bijvoorbeeld de productiegegevens of andere KPI’s. Op deze manier kunt je zelf invulling geven aan de interne communicatie via beeldschermen.
Met Flexscreen is het optioneel mogelijk om afdelingen of sublocaties, met een eigen login, eigen content in de presentatie te laten tonen. Zo kunnen personeelszaken, de afdeling productie en bijvoorbeeld de logistiek manager hun eigen berichten in de presentatie plaatsen, zonder dat zij de hoofdpresentatie kunnen wijzigen.
Waar wil jij narrowcasting voor inzetten? Neem contact met ons op!