De showroom is de ultieme plek om narrowcasting toe te passen. Het versterkt de propositie van het merk of product. Door het tonen van afbeeldingen of films kan er ingespeeld worden op meer beleving voor de bezoeker van de showroom.
Als bezoekers wachten, dan kan een beeldscherm een andere presentatie tonen dan een beeldscherm dat de sales moet ondersteunen. Het beeldscherm met een salesfunctie toont bijvoorbeeld nieuwe producten en features en de bezoeker kan via een touchscreen zelf een product samenstellen of extra info opvragen.
In de wachtruimte kan een presentatie getoond worden dat het wachten wat vergemakkelijkt. Dit kan productinformatie zijn, aangevuld met entertainment. Dat kan bijvoorbeeld bestaan uit het laatste nieuws, de laatste berichten op Facebook en het weer van de komende week.
Echt toegevoegde waarde krijgt narrowcasting als de bezoeker interactief informatie kan opvragen via een touchscreen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het opzoeken van auto occasions (occasions van de dealer of dealergroep), het on demand tonen van ondersteunend filmmateriaal, het samenstellen van nieuwe auto’s of de uitleg van een nieuw concept.