Retail

Retail

Als klanten in je winkel of showroom zijn, dan wil je dat ze nog meer geïnteresseerd raken in jouw producten en diensten. Naast persoonlijke aandacht kan narrowcasting klanten verder prikkelen om tot een aankoop over te gaan.

Toepassingen in de retail

De verkoop stimuleren kan door acties en aanbiedingen op de beeldschermen te tonen of door in te spelen op de merkbeleving. Zorg dat de actieproducten binnen handbereik zijn, zodat men direct op een prikkel via het beeldscherm kan reageren (kopen).

Narrowcasting is tevens uitermate geschikt om aan cross selling te doen. Laat zien dat je ook andere producten en diensten biedt, zeker op plekken waar klanten even moeten wachten.

De content bepaalt de functie van het scherm en met Flexscreen bepaal je uiteraard zelf wat je op welk scherm wilt tonen. Zo kun je verkoopbevorderende content afwisselen met bijvoorbeeld het nieuws, een plattegrond van de winkel en/of het weer voor de komende week.

Meer interactie

Door bijvoorbeeld een QR-code op het scherm te tonen, kan de klant met zijn mobiel geleidt worden naar een landingspagina van je website waar men meer informatie krijgt. Door er bijvoorbeeld een kortingsactie aan te koppelen, is de klant eerder geneigd de QR-code te scannen.

Een andere mogelijk is de toepassing van touchscreens. Door de klant zelf productinformatie op te laten vragen of deze samen te laten stellen, raakt de klant steeds meer geïnteresseerd in het product of de dienst. Ook is een touchscreen goed inzetbaar om bijvoorbeeld winkels te zoeken in een groot winkelcentrum.

Of je nu een kleine winkel hebt of je bent een grote retailketen, met Flexscreen kun je veel bereiken. Meer weten over narrowcasting in jouw winkel(s)?  Neem dan contact met ons op.

Toepassing Flexscreen narrowcasting

Onderwijs

Sportschool

Interne communicatie

Showroom

Touchscreen

Wachtruimte

KPI dashboard

Social media dashboard

Retail

Vereniging

Receptie

Horeca

Openbare ruimtes

Maatwerk

Neem contact op

    Vergeet niet je naam in te vullen.

    Vergeet niet je e-mail in te vullen.

    Vergeet niet het aantal beeldschermen in te vullen.

    Vergeet niet je onderwerp in te vullen.

    Vergeet niet je bericht in te vullen.