De Volvo showroom
Vanuit het hoofdkantoor van Volvo worden alle ± 100 Volvo dealers in Nederland voorzien van presentaties met Flexscreen narrowcasting. De verschillende schermen in de Volvo showroom hebben een aparte functie. Zo is er een scherm voor de receptie, de wachtruimte en een speciaal ontwikkeld touchscreen voor de “Car Studio”. Op het touchscreen kan de klant, of de verkoper, de Volvo modellen naar wens samenstellen en on demand informatiefilms tonen over de unieke safety features van Volvo.
Eenvoudig beheer
De marketingafdeling van Volvo beheert de presentaties vanuit het hoofdkantoor van Volvo. Door gebruik te maken van schermgroepen binnen Flexscreen, kan een presentatie eenvoudig worden toegewezen aan een schermgroep (bijvoorbeeld de schermgroep “receptie”). Volvo kan binnen Flexscreen zien of schermen offline of online staan. Daarbij wordt hardware binnen de Volvo narrowcasting omgeving middels een RS232 aansluiting actief gemonitord.
Ruimte voor de dealer
De Volvo dealer kan zelf eigen content aan de Volvo presentatie toevoegen voor zijn eigen schermen. Dit kan bijvoorbeeld een aanbieding of mededeling zijn, een film van een gesponsord evenement of de laatste berichten van de Facebookpagina.